dilluns, 20 d’abril del 2015

Esperit de Montjuïc 2015


Imatge d'Esperit de Montjuïc

Algú de vosaltres va anar a l'Esperit de Montjuïc?

Un cap de setmana ple de motor i d'història al Circuit de Catalunya i jo no hi vaig poder anar. Quina llàstima! Quan coincideixen dos esdeveniments que vols visitar has de prioritzar els interessos de la família i, aquesta vegada, el motor va perdre. Tampoc em queixo, el Saló del Còmic també és una gran proposta i el dia va ser molt satisfactori, sobretot per la meva filla que es va poder fotografiar amb les seves heroïnes del moment (i crec, la de moltes nenes), l'Elsa i l'Anna de Frozen. Què tenen a veure amb el còmic? Que jo sàpiga res de res, però elles hi eren i la meva nena ho va agrair.

I què dir-vos de l'Esperit de Montjuïc? Doncs que van aconseguir reunir una setantena de monoplaces a la pista i van fer rècord Guinness. Havia de ser magnífic veure'ls rodar. A més també es podien veure els cotxes de molt a prop i hi havia activitats per a tota la família.

En fi, aquest any no ha pogut ser. Espero que l'any que ve no coincideixi amb res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...