dijous, 16 d’abril del 2015

Benvinguts a Closer to the road

Generalment es sol associar el món del motor amb la masculinitat. Cada vegada que sento algun comentari referent a això, se'm fa un nus a qui sap on. No hi ha dret! Per què a les dones no ens poden agradar els cotxes, la Fórmula 1, el futbol, els còmics, l'enginyeria, els videojocs, etc.? Socialment està acceptat que una dona es tanqui a la cuina, que planxi, que anunciï cotxes, que faci patchwork (per què és un món femení?), però per què no pot jugar a futbol, parlar sobre motor?

Des d'aquest bloc, vull reivindicar que sóc dona i m'agrada el món del motor. No tinc idea de mecànica, sento a parlar del kers i ni tant sols sabia què era (ara ja sí, perquè ho he buscat), però m'és igual. A mi m'agrada l'espectacle, el disseny, la publicitat... 

En aquest bloc hi trobareu inquietuds, opinions molt personals sobre cotxes que m'agradin (els altres ni sé que existeixen), vivències relacionades amb el motor, publicitat de tota mena que m'hagi atret, fins i tot parlaré de cinema. 

Ja veieu que serà un bloc que tocarà moltes tecles, però amb el motor sempre de base.

Si ets dona i t'agrada el món del motor tant com a mi, ens veiem per Closer to the road.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...